Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije postavila je brojače saobraćaja odnosno biciklista sa displejima na Bulevaru Evrope, na Beogradskom keju i kod Štranda.
Između svih tih delova koje Bulevar Evrope deli i spaja ima boljih putanja koje biciklisti daleko više koriste. Zato o postavljanju ovakvih uređaje treba da odlučuje neko ko zapravo ponekad vozi bicikl, a ne neko ko je izvadio mapu grada i izabrao najdužu ulicu.
Djura 10.08.2018 • 10:00
Dobra ideja, ali jako lose lokacije. Ok na keju radi rekreativaca, ali Bul. Evrope nema bas nekog preteranog smisla. Koristim bicikl redovno, i preko cele zime ako nema snega, ali bulevarom evrope sam prosao mozda 2 puta u zivotu. Ako idem na naselje, uglavnom ga samo predjem. Bilo bi lepo da stavite jedan na Bul. Oslobodjenja ako hocete zaista da vidite neke korisne brojke
....
Бул. европе дели Насеље, Телеп, Детелинару и Адамовићево. Спаја Клису са Лиманом. У тим деловима града има преко 150.000 становника, а бицикли се туда много користе јер има свугде стаза у том западном делу града.
Ne mogu a da ne primetim da ovaj brojač u startu laže, ove godine prošlo je više biciklova od prikazanog broja (trebali su recimo ugasiti tu opciju pa je aktivirati 1. januara sledeće god) ali u zemlji gde je sve prevara i laž izgleda ta sitnica nikome ne smeta...
Dete u školu i starije na fakultet idu peške, brže je i zdravije, bicikle voze vikendom iz ljubavi, muž na posao biciklom uvek,zimi peške.Imamo auto, pre mesec dana smo kupili i drugi.Novi sad pređeš peške za sat uzduž i popreko, probajte i bićete zdraviji.Najbolje rano ujutru, bićete zdraviji ako izađete iz auta.Najgore mi je kad vidim komšiju da vozi dete u školu koja je iza ćoška, a dešavalo se da se i taksi zove za par stotina metara.Ne daj bože da deca hodaju, sramota je izgleda!
Pa ti ljudi imaju lako rešiv problem - treba da se redovno tuširaju, oblače pred ogledalom i izlože svoj organizam minimumu fizičkih aktivnosti, i na posao će biciklom stizati čisti, uredni i neoznojani. Sem ako auto parkiraš pred samom firmom, bicikl je po ovoj vrućini najbolja garancija da nećeš prokuvati usput.
Ovo za posao i bicikli je notorna laz.
Ja znam ljude koji bi tado isli na posao biciklom ali ne smeju da se pred klijentima , musterijama, sefovima i gazdom pojave razdrljeni, znojavi ili prljavi
O sklopu ljudi iza svega zakljucite kada ih upoznate
I crn radikal ce biti bolji kada ovi omladinci dobiju neku pozociju
Dobra ideja, ali jako lose lokacije. Ok na keju radi rekreativaca, ali Bul. Evrope nema bas nekog preteranog smisla. Koristim bicikl redovno, i preko cele zime ako nema snega, ali bulevarom evrope sam prosao mozda 2 puta u zivotu. Ako idem na naselje, uglavnom ga samo predjem. Bilo bi lepo da stavite jedan na Bul. Oslobodjenja ako hocete zaista da vidite neke korisne brojke.
Svakom ko se bavi elektronikom, je jasno o kakvom se pranju para ovde radi.
Potrošene pare za jedan senzor s brojačem, displejem i transmiterom su ogromne!
Kad pametan čovek ispadne glup, on se pokunji i razmisli o tome šta je rekao. Kad glup čovek ispadne glup, on to ponovi, da ne pomisli neko da je to bilo slučajno. Ne znam šta je jadnije: tvoja netrpeljivost prema biciklistima, tvoja ubeđenost da inteligentni ljudi s parama ne smatraju da je u njihovom interesu da idu biciklom na posao, ili da moji drugari i ja nemamo dobre automobile.
Svakako je sigurno da ti voziš đubre, a nije ni čudo :)
IZGRAĐENA PRE 50 godina!Evropa je tek posle Auto Revolucije,
počela da gradi Staze i crta linije za Bicikliste po putevima!
Znači da smo imali Biciklističku Kulturu!Ali Pošto smo mi Pomodni,
Auto Revolucija stiže i kod nas!NAFTA JE ODRADILA SVOJE!!!
Dekan Fakulteta tehničkih nauka koji ide redovno na posao biciklom i drugi profesori Univerziteta u Novom Sadu koji koriste bicikl su prilično dobrog imovinskog stanja. Zaposleni u IT kompanijama takođe. Kod Skupštine Vojvodine parking za bicikle je stalno popunjen. Znam advokate, arhitekte, lekare, sudije, programere, profesore, uopšte ljude visokog standarda koji koriste po gradu dominantno bicikl. Vreme dolaska na destinaciju je predvidivo (za razliku od autobusa ili automobila), veća je sloboda kretanja, zaustavljanja, opažanja, manje se traži parking, kakva god da je gužva ili radovi lako se zaobiđu, čovek se fizički oseća bolje... sve više se koriste bicikli koji mogu da ponesu veću težinu i praktični su za grad. Nije problem koristiti auto, problem je koristiti ga neracionalno. Pričamo o životnom stilu koji vi nažalost vezujete isključivo za ekonomsku ugroženost. Opet, manite mene, stanite ujutru ispred obdaništa i vidite da roditelji dovoze decu na biciklu i da su deca srećna i uživaju u tome. Verovatno bi dosta dece išlo u školu i dosta mladih u srednju školu i recimo fakultet, da imaju dobre bici staze i bezbedan parking... kao što to uostalom rade u Holandiji, Finskoj, Danskoj itd.
@Marko
@Nemanja
Upravo ste i rekli ono što je ovde najviše sporno: ti ljudi što pored Futoške pijace idu ujutru na posao biciklom sigurno bi voleli da su boljeg imovnog stanja i da nabave neki auto, kao što je sigurno koja kategorija zaposlenih u civilizovanom svetu ide biciklom na posao...
Nego Marko, da li tvoja deca idu biciklom u obdanište?
Nemanja, sigurno bi se drugari još više proveselili da im neko pokloni BMWa?
Kakav vam je to rezon? Ako u centar grada ne došeta 300.000 ljudi odjednom, to znači da Novi Sad nema 300.000 stanovnika? Ako na jednu filmsku projekciju u bioskop dođe 50 ljudi, na drugu 500, vaš je rezon da nema 2.000 ljudi u Novom Sadu koji idu u bioskop? Svašta. Svaki bici događaj ima svoju publiku i cilj inicijative je da Novi Sad postane biciklistički grad, kao što su Amsterdam, Kopenhagen i slični i na tome se dosledno radi godinama. Stanite ujutru pored Futoške pijace na 15 minuta, Bul. oslobođenja, ugao Braće Ribnikar ili Kralja Petra I i brojte. Bulevar Evrope je za bicikliste periferija. Da je staza na Futoškoj u stanju kao ta na Bulevaru Evrope, sigurno bi još par hiljada ljudi samo na toj deonici koristilo bicikl koliko sutra, jer od Satelita u centar, univerzitetski kampus itd. stignu za 15 minuta i ne traže parking.
Zašto bi sa druge strane Novosađani pristajali na zagađenje i nezdrave uslove života? Lošiji vazduh, buku, nedostatak hladovine i zelenila? Zašto stalno da brinemo da li ima dovoljno parking mesta? Zašto deca ne mogu sama da idu biciklom ili peške u školu i zašto su bitnije garaže od dečjih igrališta i parkova? Bicikl je ekološko prevozno sredstvo, jeftinije i lakše je održavanje infrastrukture, manje prostora zauzima na destinaciji i svima je dostupan. O problemima koje izaziva preteran motorni saobraćaj i prednostima bicikla u gradovima u XXI veku se stalno piše i priča.
Zato je ono što inicijativa radi dobro za ovaj grad.
'Zar ljudi treba da budu osuđeni na nemaštinu čija je jedan posledica prevoz biciklom?'
Ovo je urnebesno, moji drugari iz Švajcarske, Nemačke, Danske i Japana (sve zemlje među najvećim brojem biciklista po glavi stanovnika na planeti) će se baš lepo proveseliti kad im ispričam ovu foru.
Pa, ako se nastavi patriJotizacija bice jos vise biciklista. Ali ne zbog ekologije nego ekonomije. Kao nekada u Kini kada je samo crvena elita imala za auto.
@Marko
Ako je 30000 biciklista zaista u NS, kako samo nekoliko desetina učestvuje u vašim performansima i kako se na Bul. Evrope (sa odličnom bic-infrastukturom) za jedan sat izbroji desetak?
Zašto bi se smatralo da je uspeh/napredak ako se taj broj poveća? Zar ljudi treba da budu osuđeni na nemaštinu čija je jedan posledica prevoz biciklom?
Da li je sledeći korak da sa 220V/50Hz, pređemo nas vatru, prestanemo da se vakcinišemo, ne idemo u škole...?
U pravu ste, oko 30.000 biciklista koliko je FTN procenio u NS je malo. Treba da se radi na tome da nas bude još više, recimo 150.000, s obzirom na sve koristi koje od nas grad ima. Šta je vaš predlog, kako to postići?
Ovo je OK ali sada nastavite sa tehničkim opremanjem.Na primer postavite stabilne radare na bulevaru Evrope i povežite ih sa kamerama ili foto aparatima i videćete koliko ima manijaka na motorima ali i na 4 točka koji jurcaju preko 100km/h u toku večeri i jutra.Pravo čudo da se neko nije razbio.E onda lepo kazne poslati na adresu vozača pa ako ne plati onda na stan i hranu o trošku države. Pa nek onda jure ti manijaci ako im se isplati.
Redovno šetam u večernjim časovima Bul. Evrope i obraćam pažnju na frekvenciju prolaska biciklista, jer imam utisak da su brojniji zahtevi BicInic - nego biciklisti. A sad još i brojač.
Dobra ideja,Ali Kamere na Večini mesta Ne rade!
A,BACILI SMO TOLKE EVRE!!!!
Sada bi znali Šta se Desilo sa Aleksandrom,koja je Navodno Skočila sa Mosta Slobode!?
Novosadjani vole da voze bicikl ('odrasla' sam na biciklu :-)) ali danas nažalost nedostaje kultutra ponašanja prilikom vožnje.
Sve je više biciklista koji voze bicikl gde mu nije mesto (pored Miletića, posred Dunavske, Zmaj Jovine.. 'slalom' izmedju pešaka u pešačkoj zoni ! ili posred keja iako imaju biciklističu stazu
projure pored pešaka 'kao muva bez glave' i uglavnom prepadnu stariji svet... itd
Pare treba utrošti na to...na edukaciju, na bon ton, na korekciju ponašanja na pristojnost a ovo je čist hir gradskih vlasti 'komifo' da se pravimo da živimo u gradu kulute.. nije baš tako .. nažalost
A kej kao svinje da ga raubuju, a ne ljudi!
Onaj nesretni deo iza nesretnog, nikada zavrsenog mosta, izgleda kao deponija. Pa tu djubretar zasao nije 10 godina, trava izdjikala "iz kamena", tartan se raspao, svinjac na 500m od centra grada.
Ceo grad lici na zapadni deo Monrovije, ali bitno da ste vi prebrojali bicikliste.
Sere mi se kada bene lopovske namestenim tenderima i pljackom putem javnih nabavki izigravaju Evropu.
I slazem se, ekstra je sto to ima u Pertu i u Berlinu ili po zapadnoj Evropi. Ali druze ima li u Pertu i Berlinu i po zapadnoj Evropi biciklisticka ekstremna staza poput nase u Futoskoj faking ulici? Ne verujem da su za 4 miliona mogli da je srede celu, ali bih menjao sve ove fensi brojace za 200 metara postene staze u Futoskoj ;)
Videh ovo u Spaniji I Nemačkoj, bilo mi je interesantno a brojke su bile impozantné na ne tako prometnim trasama. A da je moglo jeftinije, to sigurno al mora bratija da se ugradi.
Lepo, samo postavljeno na kretenskim mestima. Valjda da bi manje izbrojali pa zaključili da i nema toliko biciklista i da se biciklisticke staze ne moraju sanirati. Postavite vi na Futoskoj pijaci pa da vidimo! Ujutru Futoskom ulicom u vreme odlaska na posao je kolona biciklista, a rupa do rupe, nekom otpadne prednje svetlo, nekom bubrezi...
Bolje da su postavili brojača biciklističkih staza. Miletićevu su rekonstruisali i nema staze. Svaki drugi auto se trudi da uznemiri biciklistu koji mora da vozi kolovozom i smeta automobilima.
Koji ste vi smorovi. Da je ova vest iz Nemačke srali bi kako je to cool, kako su oni evropa, kako smo mi smrdija i slično. Ma povraća mi se od komentara.
Sa tih 4 miliona dinara moglo se dosta uraditi na poboljšanju postojećih biciklističkih staza i izgradnji novih. Ovako se pare očigledno namešteno troše i to na mesta koja nisu bitna za biciklistički saobraćaj nego predstavljaju stazu rekreacije!
Stvarno ne razumem vecinu vas, i cemu ovako negativni komentari. Ovo sam video prosle godine u Pertu, i sasvim je normalna stvar. Samo sto ste vi divljaci i niste izasli dalje od Srbije jer je vama ovo kao nesto potpuno nepotrebno i novo.
Ne mogu da verujem da u ovom gradu ima anti biciklista!Znate kako je lepo na biciklu,svuda se stigne,sad kad je toplo lepo se rashladite,a zanislite tek kako je zdravo voziti bicikli.Probajte naučite decu da voze bicikle.Još kad nam ne biste smetali i šetali se po biciklističkoj stazi.
zasto nisu postavili brojac na futoskom putu, i futoskoj ulici. I zasto grad nije sredio stazu na futoskom putu ? Vozeci po futoskom putu, moze samo da se slomije tocak. Bulevar evrope je ok. tu su staze dobre i siroke
Ovakav uređaj (LED sa obe strane table, merač, jednogodišnja licenca za softver), bez carine i montaže, francuski Eco-Counter nudi za približno 15.000 eura (ponuda koju imam iz 2015). Da li može u domaćoj radinosti da se "sklepa", siguran sam da može. Kada će biti jeftinije... kada bude veća konkurentnost u proizvodnji ovakvih uređaja. U regionu ih ima (recimo Zagreb, Budimpešta) i popularni su.
FTN, svrha uređaja nije samo prikupljanje podataka, već i njihova javna dostupnost, motivisanje ljudi da voze bicikl i slično. Podaci sa brojača se godinama prikupljaju i obrađuju u bivšem JP Zavod za izgradnju grada (današnja Uprava za građevinsko zemljište i investicije) i dostupni su na adresi http://ugzins.rs/saus/loclist_sr.htm - osim iz nekog razloga za biciklistički saobraćaj.
Za razliku od promene tabli i dokumenata da bi grad u Vojvodini bio nazvan po kralju koji je bio senilni starkelja u trenutku kada je Vojvodina postala deo njegove države? Mada, u pravu si, ti se ložiš na pranje para koje je ipak samo fantazija.
Čitam komentare i ne mogu da poverujem kakve gluposti se izjavljuju. Ovi brojači su uobičajena praksa u razvijenim zemljama i koriste se za utvrđivanje učestalosti biciklističkog saobraćaja na određenim deonicama.
I šta će sada ciklo teroristi koada vide da ih nema ni blizu koliko se hvale da ih ima? Hoće UGZI da vrati onu traku u Maksima Gorkog koju je ukrao zbog njih i oslobodi one dve lipe asfalta kojim su ograđene zbog ovih gore pomenutih?
Bolje da su za te pare postavili semafor na bul.evrope svake nedelje neko nastrada koga interesuje broj biciklova godisnje idiotarija nekog Boškića iz neke kancelarije
Kamere vec postoje, a odraditi softver da detektuje i broji bicikle sa video zapisa po celom gradu je nikakav posao, a rezultat mnogo korisniji od ovoga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Brojači biciklista postavljeni na tri lokacije u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.08.2018.
•14:54
Komentari 62
Trt
Između svih tih delova koje Bulevar Evrope deli i spaja ima boljih putanja koje biciklisti daleko više koriste. Zato o postavljanju ovakvih uređaje treba da odlučuje neko ko zapravo ponekad vozi bicikl, a ne neko ko je izvadio mapu grada i izabrao najdužu ulicu.
Комша
Dobra ideja, ali jako lose lokacije. Ok na keju radi rekreativaca, ali Bul. Evrope nema bas nekog preteranog smisla. Koristim bicikl redovno, i preko cele zime ako nema snega, ali bulevarom evrope sam prosao mozda 2 puta u zivotu. Ako idem na naselje, uglavnom ga samo predjem. Bilo bi lepo da stavite jedan na Bul. Oslobodjenja ako hocete zaista da vidite neke korisne brojke
....
Бул. европе дели Насеље, Телеп, Детелинару и Адамовићево. Спаја Клису са Лиманом. У тим деловима града има преко 150.000 становника, а бицикли се туда много користе јер има свугде стаза у том западном делу града.
mrva
biciklista
brate mili u novom sadu ti je sve na max 5 km
mrk
Vlada
Jesi siguran da s takvim zdravljem imaš luksuz trošenja vremena po internetu?
kazi ,,ladja,,
Vlada
Ne, samo mi zdravlje i kondicija nisu tako tragično zapušteni da se oznojim kao svinja od 5-6 km na biciklu.
Za @
kazi ,,ladja,,
Vlada
Pa ti ljudi imaju lako rešiv problem - treba da se redovno tuširaju, oblače pred ogledalom i izlože svoj organizam minimumu fizičkih aktivnosti, i na posao će biciklom stizati čisti, uredni i neoznojani. Sem ako auto parkiraš pred samom firmom, bicikl je po ovoj vrućini najbolja garancija da nećeš prokuvati usput.
/
Ja znam ljude koji bi tado isli na posao biciklom ali ne smeju da se pred klijentima , musterijama, sefovima i gazdom pojave razdrljeni, znojavi ili prljavi
O sklopu ljudi iza svega zakljucite kada ih upoznate
I crn radikal ce biti bolji kada ovi omladinci dobiju neku pozociju
Djura
Čisto pranje para
Potrošene pare za jedan senzor s brojačem, displejem i transmiterom su ogromne!
Nemanja
Kad pametan čovek ispadne glup, on se pokunji i razmisli o tome šta je rekao. Kad glup čovek ispadne glup, on to ponovi, da ne pomisli neko da je to bilo slučajno. Ne znam šta je jadnije: tvoja netrpeljivost prema biciklistima, tvoja ubeđenost da inteligentni ljudi s parama ne smatraju da je u njihovom interesu da idu biciklom na posao, ili da moji drugari i ja nemamo dobre automobile.
Svakako je sigurno da ti voziš đubre, a nije ni čudo :)
NS67
počela da gradi Staze i crta linije za Bicikliste po putevima!
Znači da smo imali Biciklističku Kulturu!Ali Pošto smo mi Pomodni,
Auto Revolucija stiže i kod nas!NAFTA JE ODRADILA SVOJE!!!
Marko
Posmatrač
@Nemanja
Upravo ste i rekli ono što je ovde najviše sporno: ti ljudi što pored Futoške pijace idu ujutru na posao biciklom sigurno bi voleli da su boljeg imovnog stanja i da nabave neki auto, kao što je sigurno koja kategorija zaposlenih u civilizovanom svetu ide biciklom na posao...
Nego Marko, da li tvoja deca idu biciklom u obdanište?
Nemanja, sigurno bi se drugari još više proveselili da im neko pokloni BMWa?
Marko
Zašto bi sa druge strane Novosađani pristajali na zagađenje i nezdrave uslove života? Lošiji vazduh, buku, nedostatak hladovine i zelenila? Zašto stalno da brinemo da li ima dovoljno parking mesta? Zašto deca ne mogu sama da idu biciklom ili peške u školu i zašto su bitnije garaže od dečjih igrališta i parkova? Bicikl je ekološko prevozno sredstvo, jeftinije i lakše je održavanje infrastrukture, manje prostora zauzima na destinaciji i svima je dostupan. O problemima koje izaziva preteran motorni saobraćaj i prednostima bicikla u gradovima u XXI veku se stalno piše i priča.
Zato je ono što inicijativa radi dobro za ovaj grad.
Nemanja
'Zar ljudi treba da budu osuđeni na nemaštinu čija je jedan posledica prevoz biciklom?'
Ovo je urnebesno, moji drugari iz Švajcarske, Nemačke, Danske i Japana (sve zemlje među najvećim brojem biciklista po glavi stanovnika na planeti) će se baš lepo proveseliti kad im ispričam ovu foru.
kazi ,,ladja,,
Posmatrač
Ako je 30000 biciklista zaista u NS, kako samo nekoliko desetina učestvuje u vašim performansima i kako se na Bul. Evrope (sa odličnom bic-infrastukturom) za jedan sat izbroji desetak?
Zašto bi se smatralo da je uspeh/napredak ako se taj broj poveća? Zar ljudi treba da budu osuđeni na nemaštinu čija je jedan posledica prevoz biciklom?
Da li je sledeći korak da sa 220V/50Hz, pređemo nas vatru, prestanemo da se vakcinišemo, ne idemo u škole...?
Marko
Novo naselje
Posmatrač
NS
A,BACILI SMO TOLKE EVRE!!!!
Sada bi znali Šta se Desilo sa Aleksandrom,koja je Navodno Skočila sa Mosta Slobode!?
Ružica
silnog truckanja spao mi lanac danas.
AlexB
Biljana
Sve je više biciklista koji voze bicikl gde mu nije mesto (pored Miletića, posred Dunavske, Zmaj Jovine.. 'slalom' izmedju pešaka u pešačkoj zoni ! ili posred keja iako imaju biciklističu stazu
projure pored pešaka 'kao muva bez glave' i uglavnom prepadnu stariji svet... itd
Pare treba utrošti na to...na edukaciju, na bon ton, na korekciju ponašanja na pristojnost a ovo je čist hir gradskih vlasti 'komifo' da se pravimo da živimo u gradu kulute.. nije baš tako .. nažalost
White Power
Onaj nesretni deo iza nesretnog, nikada zavrsenog mosta, izgleda kao deponija. Pa tu djubretar zasao nije 10 godina, trava izdjikala "iz kamena", tartan se raspao, svinjac na 500m od centra grada.
Ceo grad lici na zapadni deo Monrovije, ali bitno da ste vi prebrojali bicikliste.
Sere mi se kada bene lopovske namestenim tenderima i pljackom putem javnih nabavki izigravaju Evropu.
Milivoje
cale
Dada
Vozac
NS
Limun
TZ
Milana
BojaNS
Podzemni
Nemam više ime
branko
Marko Trifković
FTN, svrha uređaja nije samo prikupljanje podataka, već i njihova javna dostupnost, motivisanje ljudi da voze bicikl i slično. Podaci sa brojača se godinama prikupljaju i obrađuju u bivšem JP Zavod za izgradnju grada (današnja Uprava za građevinsko zemljište i investicije) i dostupni su na adresi http://ugzins.rs/saus/loclist_sr.htm - osim iz nekog razloga za biciklistički saobraćaj.
Петровград
Зато што су латинични бројеви лепши од националистичких и ретроградних ћириличних бројева.
Nemanja
Za razliku od promene tabli i dokumenata da bi grad u Vojvodini bio nazvan po kralju koji je bio senilni starkelja u trenutku kada je Vojvodina postala deo njegove države? Mada, u pravu si, ti se ložiš na pranje para koje je ipak samo fantazija.
Jovica NS
PERICA####
Koliko imamo Biciklova i Biciklista u GRADU?
Bačene SkupePare
Jogi Saletač
Aleksandar
Anticiklista
Rade
Jela
Djoka
FTN
O jugendu
teča
Петровград
ja
rale
Anti-biciklizam
Djora
Rasipanje
Šta tačno planirajuda postignu sa tri brojača za bicikle?
Ako žele ozbiljnu analizu... od toga ništa... ako žele štednju... opet ništa.
Ovo je igračka. Koliko je ova igračka koštala?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H